FAQ

Veelgestelde vragen

Wanneer komen uitverkochte items terug op voorraad?


We doen ons best om uitverkochte items zo snel mogelijk aan te vullen. Je kan je e-mailadres invoeren bij 'join the newsletter' en word op de hoogte gehouden!




Wat moet ik doen als ik een beschadigd of verkeerd item ontvangen heb?


Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt of verkeerd is ingepakt tijdens de verzending. Als klant kun je hier natuurlijk niets aan doen. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen en een mail te sturen naar bestelling@bananenshop.nl. Ook is het handig om foto’s mee te sturen van de klacht. (Let op! Stuur het item nog niet retour, zonder foto kunnen wij helaas geen passende oplossing voor je zoeken.) Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.




Wat is het retourtermijn?


Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen ons retourtermijn van 14 dagen. Binnen dit termijn kun je jouw aankoop beoordelen en passen.





Explore

Home

Shop

About

Join our Newsletter

© 2020 Bijbanaan | Bananenshop

0